2013. szeptember 3., kedd

Sóban sült csirke



Még Anna hagyott rám egy kiló sót, amikor kiköltözött. Nekem is van még egy jó fél kiló, és mióta diétázom, sokkal kevésbé használom mint eddig, úgyhogy egy életre el lettem látva vele. Mikor otthon elmondtam, akkor mindenki rögtön kérdezte, hogy miért nem csinálok sóban sült csirkét. Nem volt sok kedvem soha hozzá, de most valamiért mégis úgy döntöttem, hogy megcsinálom. Igazán nincs vele sok gond, szép lassan kell sütni, és nagyon finom lesz. Az lett volna az igazi, ha egy egész csirkét sütök meg, de az egy személyre picit sok lett volna.

Hozzávalók:
  • 700 g csirkecomb
  • 750 g konyhasó
  • bors
  • rozmaring
  • bazsalikom

Egy tepsi aljára 2-3 centiméter magasságig sót öntünk. Erre fektetjük a csirkecombokat, amit előtte bedörzsölünk a fűszerekkel. Ez is nagyon jó benne, mert úgy fűszerezzük, ahogy csak szeretnénk. Én nemrég fedeztem fel a rozmaringot, úgyhogy az én konyhámban most ez a sláger.
Lefedjük alufóliával és közepesnél egy kicsit kisebb lángon körülbelül 50 percig sütjük. Ezután levesszük a fóliát, és még 20-30 percig sütjük tovább, hogy egy kicsit megpiruljon. A belseje omlós, a külseje ropogós lesz, egyáltalán nem szárad ki. Ötletes kis étel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...