2013. augusztus 13., kedd

Édes nyári "bűnözés"


Mivel ma rövid volt a műszakom, volt időm elmenni megnézni a Benczúr-kiállítást, amit már régóta halogatok. A bejárati ajtón láttam meg a plakátot, hogy most fagylalttörténeti kiállítás is van. Na ez aztán a nekem való múzeumi program, kérdés sem volt, hogy megnézzem-e. Amilyen édesszájú vagyok, nem hagyhattam ki. Érdekes volt, bár egy kicsit "színesebb" anyagot vártam volna, de azért megérte. Arra egyértelműen elhatároztam magam, hogy most épp itt az ideje egy fagyinak.


Már jó régen listát készítettem magamnak arról, hogy melyik cukrászda forgalmaz diabetikus termékeket Szegeden és Nyíregyházán, úgyhogy nem volt nagy vacillálás, hogy hova menjek. (Mindig ki akarom próbálni őket, nagyon kíváncsi vagyok rájuk, bár korábban sem jártam soha cukrászdába. Vannak olyan terveim is, amik az egyszer-úgyis-elkészítem mappában sorakoznak. Ez azt jelenti, hogy amíg élek, egyszer úgyis kipróbálom, de teljesen biztos, hogy nem a közeljövőben, hanem jó sokára. Ilyen a fagyi-készítés is.)
Az A Cappellára esett a választás, és nem csalódtam bennük. Jópár íz közül választhattam, és mindegyik mellett fel volt tüntetve a pontos tápértéktartalom is. Már a bejárat előtt eldöntöttem, hogy mindegy az ár is, most 10 g szénhidrátot azért is engedélyezek magamnak. Ennek az eredménye lett ez a nagyon finom csokoládé-málna variáció. A tölcsért nem ettem meg, a nagy eszemmel kérhettem volna kehelyben is, dehát így fagyi a fagyi.
Hazafelé jövet igazán büszke voltam magamra, hogy végre ettem fagylaltot, mert mióta diétázok erre még nem került sor, és most végre "teljesen legálisan bűnöztem" egyet. Nekem tényleg nagy dolog, hogy lehet pár helyen ilyen dolgokat kapni, és igazán jó is volt, úgyhogy muszáj volt ezt megosztanom mással is. :)

Pici "gasztrokaland" a nyár végén. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...